היכרות עם צדדיה השונים והמרתקים של ארץ השמש העולה במסלול המשלב את נופיו האורבניים העתידניים של מטרופולין טוקיו הסואן למול צלילה לטבע מרהיב ושליו, לינה בבית הארחה יפני מסורתי, צפייה בפעילות וולקאנית טבעית וטבילה במעיינות חמים בעיירה הציורית האקונה למרגלות הר פוג’י.

האקונה נמצאת רק שעה נסיעה מטוקיו אבל מרגישה כעולם נפרד בה תחוו את יפן המסורתית- תשהו בריוקן- בית הארחה יפני מסורתי עם רצפות טטאמי, מצעי פוטון, תה ירוק וארוחות ערב של אוכל יפני משובח.

 

תכנית הטיול
פירוט החבילה
נקודות שיא
מפה

יום 1- טוקיו נחיתה

יוקוסו! ברוכים הבאים לטוקיו! 

לאחר הנחיתה ואיסוף הכבודה- נציג ג’פניסתא/איסתא ספורט יקבל את פניכם בשדה התעופה, יעזור ברכישת כרטיסי הרכבת (שינקנסן) במהלך השהייה שלכם ביפן וילווה אתכם למונית שתיקח אתכם למלון. 

 

הסעה מוזמנת משדה התעופה לעיר

מלון: Capitol Tokyu

יום 2-3- טוקיו

ביקור בטוקיו- העיר המטרופולינית הגדולה בעולם! 

טוקיו מגלמת את סוד הקסם והמיטב של יפן המודרנית הנועזת, המתמזג עם מסורת וסדר מופתי. מקדשים לצד גורדי שחקים מוארים, רחובות סואנים וצפופים לצד פארקים ירוקים ושלווים, מרכזי קניות ובילוי ענקיים לצד אזורים כפריים מסורתיים. 

 

בקרו בטוקיו המסורתית- מקדש סנסוג’י הגדול מסביבו שווקים וותיקים, שוק אמיוקה באואנו ושכונת אקיהברה- עיר החשמל, האנימה והמנגה. 

יום נוסף יעבור בעיר החדשה- איזור הרג’וקו הססגוני ורחוב אומוטה סנדו היוקרתי והצומת הסואן בעולם- שיבויה. 

 

במהלך הימים הראשונים שלכם בטוקיו תסיירו עם מדריך ורכב צמוד

 

מלון: Capitol Tokyu

יום 4- האקונה

 

יציאה מטוקיו להאקונה-  לחוות את היופי הטבעי השופע. 

אחת הנקודות האטרקטיביות בהאקונה הוא המוזיאון הפתוח, מנסה (ומצליח) ליצור איזון הרמוני בין טבע ואמנות בשילוב נופים של ההרים סביבו. במוזיאון אולם תצוגה של פיקאסו המציג פסלים ויצירות של האמן. וגם נקודה ישראלית חשובה המוצגת במוזאון היא היצירה “שבעת עמודי החוכמה שלי כמחווה להרי יפן” (1992) של האמן טומרקין. 

להתרחץ באונסן- מעיינות חמים גופרתיים עשירים, לגלוש דרך פסגות ההרים עם מערכת רכבלים ולשוט על ספינת פיראטים- והכל על רקע הר פוג’י האייקוני. 

 

תלונו בריוקן- בית אירוח יפני מסורתי, עם ארוחות ערב ובוקר יפניות מסורתית בסגנון קייסקי (ארוחה המורכבת ממספר מנות)

 

תחבורה- איסוף עם רכב ומדריך מהמלון בטוקיו

מלון- ריוקן

יום 5-8- טוקיו

איסוף מהריוקן של רכב ומדריך לסיום המסלול המעגלי בהאקונה ונסיעה לטוקיו

בחזרתכם לטוקיו ובימים הנותרים הקדישו את זמנכם לביקור בשכונות מלאות הקסם- נקה מגורו, דאיקניאמה ושימוקיטזאווה, לשופינג והשלמות 

הגיעו לתערוכה הדיגיטאלית TEAM LAB PLANETS תערוכת אמנות שבה אתם חלק מהאומנות וסיימו את הביקור באי המלאכותי אודאיבה- על האי רצועת חוף וטיילת יפה המשקיפה על קו הרקיע של טוקיו.

לסיום- לקראת סוף הטיול, אנחנו בג’פאניסתא נוכל לתאם עבורכם סיור מוסק בשמי טוקיו. 

הימים האחרונים בטוקיו ללא מדריך.

 

טיסה נעימה!

 

מחיר חבילה-  $13,472.88