במסלול מרתק זה תחוו על קצה המזלג את כל מה שיש לארץ השמש העולה להציע – טוקיו העיר המודרנית הסואנת עם קדמת הטכנולוגיה ואפשרויות בלתי מוגבלות לבילויים, מסעדות וחיי לילה תוססים, איזור האקונה השלו עם הטבע המרהיב, טבילה מרגיעה במעיינות חמים, שייט באגם ותצפית עוצרת נשימה על הר פוג’י המרשים ולבסוף חזרה בהיסטוריה לעיר קיוטו המסורתית, מקום מושבו הקודם של קיסר יפן, על מקדשיה היפים, גני הזן היפנים, הסמטאות הציוריות והמבנים העתיקים.

תכנית הטיול
פירוט החבילה
נקודות שיא
מפה

יום 1-3 טוקיו נחיתה

יוקוסו! ברוכים הבאים לטוקיו! 

לאחר הנחיתה ואיסוף הכבודה- נציג ג’פניסתא/איסתא ספורט יקבל את פניכם בשדה התעופה, יעזור ברכישת כרטיסי הרכבת (שינקנסן) במהלך השהייה שלכם ביפן וילווה אתכם למונית שתיקח אתכם למלון. 

 

הסעה מוזמנת משדה התעופה לעיר

מלון: Capitol Tokyu

יום 4-5- האקונה

יציאה מטוקיו להאקונה-  לחוות את היופי הטבעי השופע. 

אחת הנקודות האטרקטיביות בהאקונה הוא המוזיאון הפתוח, מנסה (ומצליח) ליצור איזון הרמוני בין טבע ואמנות בשילוב נופים של ההרים סביבו. במוזיאון אולם תצוגה של פיקאסו המציג פסלים ויצירות של האמן. וגם נקודה ישראלית חשובה המוצגת במוזאון היא היצירה “שבעת עמודי החוכמה שלי כמחווה להרי יפן” (1992) של האמן טומרקין. 

להתרחץ באונסן- מעיינות חמים גופרתיים עשירים, לגלוש דרך פסגות ההרים עם מערכת רכבלים ולשוט על ספינת פיראטים- והכל על רקע הר פוג’י האייקוני. 

 

תלונו בריוקן- בית אירוח יפני מסורתי, עם ארוחות ערב ובוקר יפניות מסורתית בסגנון קייסקי (ארוחה המורכבת ממספר מנות)

 

תחבורה- איסוף עם רכב ומדריך מהמלון בטוקיו

מלון- ריוקן

יום 5-9- קיוטו

איסוף מהריוקן של רכב ומדריך לסיום המסלול המעגלי בהאקונה. 

לאחר סיום המסלול נסיעה מתחנת אודווארה לקיוטו ברכבת 

 

קיוטו, עיר הבירה הקדומה של יפן, היא ביתם של למעלה מ2700 מקדשים. לא ניתן ואין צורך כמובן לבקר בכולם, ומומלץ להתמקד ב3-4 המקדשים הגדולים והיפים ביותר. 

הימים בקיוטו יחולקו לאיזור העיר המערבי- היגאשייאמה בו תבקרו ב מקדש הכסף, מקדש EIKANDO, מקדש קיומיזו-דרה (Kyomizu Dera) – אחד מהמקדשים העתיקים וההיסטוריים ביותר של יפן המוכרז כאתרי מורשת עולמי של אונסקו. במקדש פגודה בת 3 קומות, אחת הגבוהות ביפן כולה. מהמקדש ניתן לצפות בנוף פנורמי יוצא דופן של קיוטו עם עצי דובדבן פורחים באביב ועצי מייפל בצבעי שלכת בסתיו.        

והליכה פסטורלית בשביל הפילוסופים, רובע גיון – רובע הגיישות המפורסם ביותר ביפן ובין האחרונים בהם משתמרת מסורת הגיישות המקורית, כולל מסלול ההכשרה הארוך והמפרך בו הן לומדות מגוון אומנויות בידור והופכות תוך מספר שנים ממתלמדות (מאיקו) לגיישות מוסמכות. ניתן לחוות ארוחת ערב או טקס תה באירוח של גיישה אמיתית. 

 

יום מודרך נוסף יעבור בקצה המערבי של קיוטו- מקדש הזהב – קינקקו-ג’י (Kinkaku-ji) המכוסה בזהב אמיתי! אחד מ־17 אתרי המורשת העולמית של אונסק”ו שתוכלו למצוא בקיוטו ובאיזור אראשייאמה- יער הבמבוקים ופארק הקופים. 

בקרו גם במקדש פושימי אינארי (Fushimi Inari Shrine) מקדש 1000 השערים, בו ניתן לטייל לאורכם של שערי הטורי הכתומים אל מעלה ההר. 

לאחר שרוויתם מקדשים הגיעו לשוק האוכל נישיקי – ה”מטבח של קיוטו” – רחוב ארוך מלא בדוכני אוכל מקומי, ממתקים ומסעדות. 

 

צאו לטיול בנארה 

במרחק של כשעה נסיעה מקיוטו נמצאת נארה (Nara) – בירתה העתיקה של יפן, המפורסמת במאות הצבאים שמסתובבים בפארק גדול בתוך העיר, גני זן יפנים יפים ומקדשים עתיקים. 

בקרו במקדש קופוקו-ג’י (Kofuku-ji), אחד משמונת אתרי המורשת העולמית של אונסק”ו. המקדש ממוקם כמה דקות מתחנת Kintetsu-Nara. המשיכו לגן איסויין (Isuien Garden), “גן המושתת על מים” ובו כמה בתי תה מרשימים. לידו מקדש טודאי-ג’י (Todai-ji) – מבנה העץ הגדול בעולם – הוא אחד המבנים המפורסמים ביותר של נארה וגם הוא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו. המקדש מאכלס את ה־Daibutsu-san – פסל בודהה עצום ממדים והגדול ביפן, עשוי ברונזה. 

פארק הצבאים נארה והר וואקאקוסה (Wakakusa) הוא יעד מומלץ לחובבי טבע ולמשפחות. בפארק יש יותר מ-1,200 צבאים המסתובבים בחופשיות שאפשר גם להאכיל. בתוך הפארק ניתן לרכוש קרקרים עבור האכלת הצבאים והם אפילו ישתחוו לכם כהוקרת תודה. בקרו במקדש קסוגה-טאישה (Kasuga-taisha) המפורסם בזכות 3,000 פנסי האבן שלו הידועים גם בשם “טורו”. מקדש זה הוא עוד אחד משמונה אתרי המורשת העולמית בנארה.

רחובות Higashimuki וב־Mochiidono בנארה ידועים כאזורי הקניות הטובים ביותר והפחות מתויירים. שניהם ממוקמים במרחק הליכה אחד מהשני ומלאים בחנויות ובדוכני מזון ייחודיי. תוכלו למצוא שם החל מקימונו ועבודות קרמיקה ועד לממתקים יפניים מסורתיים ומטפחות מבד משי. 

 

תחבורה- בכל יום- איסוף עם רכב ומדריך מהמלון 

במהלך הימים שלכם בקיוטו תסיירו עם מדריך ורכב צמוד

מלון- The Ritz-Carton Kyoto

יום 9-12 טוקיו

יציאה מקיוטו לטוקיו ברכבת 

 

בחזרתכם לטוקיו ובימים הנותרים הקדישו את זמנכם לביקור בשכונות מלאות הקסם- נקה מגורו, דאיקניאמה ושימוקיטזאווה. 

הגיעו לתערוכה הדיגיטאלית TEAM LAB PLANETS תערוכת אמנות שבה אתם חלק מהאומנות וסיימו את הביקור באי המלאכותי אודאיבה- על האי רצועת חוף וטיילת יפה המשקיפה על קו הרקיע של טוקיו.

לסיום- לקראת סוף הטיול, אנחנו בג’פאניסתא נוכל לתאם עבורכם סיור מוסק בשמי טוקיו. 

הימים האחרונים בטוקיו ללא מדריך. 

 

טיסה נעימה!

מחיר חבילה: $15,785.85