מתאמנים לקראת ריצת המרתון הראשונה שלכם אבל מבולבלים מרוב עודף אינפורמציה?
כבר רצתם מרתון בארץ ואתם מחפשים את האתגר הבא בחו”ל?
איסתא ספורט היא הנציגה הרשמית בישראל של המרתונים הגדולים, החשובים והפופולאריים ביותר בעולם.
נשמח לעזור לכם בבחירת המסלול המתאים ביותר לצרכים ולרצונות שלכם.

באיסתא ספורט ניתן למצוא חבילות למרתונים המובילים בעולם כגון:

מרתון ניו יורק 
ריצת מרתון שנתית בעיר ניו יורק המתקיימת מדי שנה בנובמבר, במסלול העובר דרך חמשת רבעי “התפוח הגדול”. זוהי אחת הריצות עם מספר המשתתפים הגדול בארצות הברית ובעולם כולו.
למירוץ זה היה תפקיד חשוב מאוד בהנגשת ריצת המרתון לציבור הרחב, ולהפיכתה מענף אולימפי זניח לספורט עממי פופולארי.
למעשה, הפופולאריות של ריצת המרתון כיום כה גדולה, והשתתפות במרוץ כה מבוקשת ונחשקת, שמדי שנה נערכת הגרלה לקביעת זהות הרצים, ורק 50 אלף ברי מזל זוכים להזיע ולשרוף בו קלוריות באופן רשמי.
כנציגה הרשמית של המרתון בישראל, איסתא ספורט מוכרת מקומות מובטחים לקהל הישראלי.


מרתון ברלין

נערך מדי שנה בשבוע האחרון של ספטמבר, בהשתתפות עשרות אלפי ספורטאים מקצוענים וחובבים כאחד. המסלול המישורי והנוח מאפשר לרצים להגיע לקצה גבול היכולת, ובו נקבעו שיאי העולם הנוכחיים במרתון לגברים ולנשים. בנוסף, עובר המסלול ברבים מהאתרים היפים והמעניינים שלברלין יש להציע:
גשר ברנדנבורג, Unter den Linten, קתדרלת ברלין, מגדל הטלוויזיה, Victory Column, האופרה, Marienkirche, אוניברסיטת הומבולדט, פעמון החירות, בית העירייה, Schlosse Strasse, הגנים הבוטניים, כנסיית הקיסר וויליאם, ועוד.
עד 1990 המרתון התקיים רק בשטח מערב גרמניה. לאחר נפילת חומת ברלין, החלו להתקיים מרוצים שעוברים גם בשטחה של מזרח הגרמניה. עד היום ישנם מקומיים שנזכרים בדמעות של שמחה במרוץ של אותה שה, ובמראה המרגש של הרצים עוברים בשער ברנדבורג.


מרתון לונדון

אחד מחמשת המרתונים הכלולים בתחרות Worlds Marathon Majors.
המרתון, שמתקיים בבירת הממלכה המאוחדת מאז 1981, נוסד במטרה “להראות שהאנושות יכולה להתאחד”. כבר בשנתו הראשונה סיפק המרוץ רגע דרמטי ומרגש במיוחד כשאצן נורווגי ואצן אמריקאי ניצחו בתחרות לאחר שחצו את קו הסיום יחד כשהם שלובי ידיים, על רקע תשואותיו הנלהבות של הקהל.
כיום רצים בו מדי שנה כ-40 אלף רצים מרחבי העולם, ועוברים דרך אתרי היסטוריה ומורשת של האומה הבריטית, ביניהם מצודת לונדון, הפרלמנט ומעונה של משפחת המלוכה ארמון באקינגהאם המפורסם.


מרתון אמסטרדם 

אירוע הריצה הגדול בהולנד מאז 1975, אשר מתחיל ומסתיים באצטדיון האולימפי העירוני.
והמסלול עצמו מהיר, שטוח וללא תנועת רכב. בנוסף, לאורך הדרך פזורים שעונים דיגיטליים ונקודות רענון. והספורטאים המשתתפים אפילו יכולים להתפנק במסאז’ חינם בקומפלקס האימונים Sporthallen Zuid.
הצטרפו לחגיגה הספורטיבית שסוחפת את ההולנדים מדי שנה!

מרתון טוקיו
טוקיו היא עיר מרתקת של ניגודים, שבה חדשנות טכנולוגית פורצת דרך, ומסורת ותרבות עתיקות יומין מתקיימות בחן זו לצד זו כמעט בטבעיות.
בירתה של “ארץ השמש העולה” מארחת מרתון חדש יחסית, הנערך בה מדי שנה מאז 2007 ומושך רצים מקומיים וזרים כאחד. אלו נהנים ממסלול העובר בין השאר בארמון המלכותי של קיסר יפן ובמתחם השופינג היוקרתי של העיר.
כמצופה מהיפנים, הידועים כמארחים אדיבים וקפדנים עם תשומת לב לפרטים הקטנים, כל האירוע הוא מופת של סדר וארגון.