אז אתם מתלבטים אם לקחת את כל המשפחה לטיול משולב של רכיבת אופניים ושייט נהרות בדנובה – שטים ורוכבים. אנחנו מבינים שזה נראה לכם קצת מוזר, כל הקונספט זה של מלון צף – ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

הישארו איתנו ונסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על חוויית “שטים ורוכבים” של איסתא ספורט. מוכנים? התחלנו!

קודם כל, מה זה בכלל שטים ורוכבים?
הספינה משמשת כמלון צמוד. עובר ממקום למקום, בלי הצורך לפרוק ולארוז כל יום מחדש. יתרון נוסף הוא שבכל יום רוכבים באזור חדש, אז לא צריך לרכוב פעמיים באותו המקום, אבל עדיין חוזרים לאותו החדר ואותם הפינוקים.
כל בוקר אחרי ארוחת בוקר, צוות הספינה מוריד כל האופניים למעגן וכל מי שרוצה יוצא לרכיבה, למקום שנקבע מראש ובו תחכה הספינה בסוף הרכיבה. יש מספיק זמן לרכוב בכיף, לעצור וליהנות מהדרך והמקומות המדהימים לאורך המסלול.

קצת נתונים ומספרים:
אורך הספינה בה תלונו הוא 110 מטר, כמו מגרש כדורגל, רוחבה הוא 11.4 מטר ועומקה 1.7 מטר.
הספינה מכילה 3 סיפונים ו-75 חדרים זוגיים, ושטה במהירות של עד 21 קמ”ש.
כל תא הוא חדר ברמת דה-לוקס שגודלו 14 מ”ר, המאובזר במיטת מלון זוגית, חדר רחצה פרטי הכולל מקלחת, מייבש שיער, טלוויזיה, מיזוג מלא וכספת. בחדרים יש שקעי חשמל 220V, ממש כמו בבית (שקע בטיחות גרמני, שני פינים).

הסירה בה תשוטו
הסירה בה תשוטו

ועכשיו, קצת שאלות ותשובות:

רוצים להתפנק?
בכיף, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור: בספינה יש ספא הכולל סאונה וג’קוזי, בריכה הפעילה בחודשי הקיץ, ואפילו ספרייה. אנחנו באופן אישי ממליצים לתפוס קצת שמש עם כוס יין וליהנות מהנוף המשגע בטרקלין הפנורמה.

ואם לא בא לי?
הטיול מתאים מאוד גם לבני זוג שאינם רוכבים או שלא בטוחים שיבוא להם כל יום לרכוב – לשים את זה בפסקה נפרדת. אם קצת עייפים או שסתם לא רוצים, אפשר להישאר בסיפון השמש, לקרוא ספר, לרדת ולטייל רגלית בנקודות העגינה, כי מגיעים ממש ללב הערים והעיירות. שהם נמצאים במרחק הליכה קצר, או רכבת מכל היופי שיש לעיירות הללו להציע. בנוסף, אפשר לקחת גם סיורים בתוספת תשלום. כלומר הטיול מותאם לא רק עבור רוכבים.

שטים ורוכבים - בריכת שחייה כיפית על האוניה
שטים ורוכבים – בריכת שחייה כיפית על האוניה

 

רעבים?
האירוח בספינה הוא על בסיס פנסיון מלא וכולל: ארוחת בוקר, ארוחת צהריים ארוזה לרוכבי האופניים (או ארוחה קלה לאורחים על הסיפון), הפסקת קפה/תה וארוחת ערב.
אם תודיעו לנו עד 30 ימים לפני הטיסה, נדאג לכם גם לתפריט צמחוני.

שטים ורוכבים - חדרים מפנקים על האוניה
שטים ורוכבים – חדרים מפנקים על האוניה

 

מתגעגעים הביתה?
ניתן להתחבר לאינטרנט בספינה, על בסיס מסוף סלולרי או חיבור לווייני. קחו בחשבון שבגלל תנאי השטח, מהירות הגלישה כנראה תהיה איטית יותר ממה שאתם רגילים בארץ.
אם אתם חייבים להיות זמינים למקרים דחופים, תוכלו למסור את מספר הטלפון של המשרד ושל הסירה, והם ידאגו להעביר לכם הודעות בהקדם האפשרי.

מעשנים?
רק באזור העישון החיצוני בסיפון השמש בבקשה. כל החללים הפנימיים, כולל התאים והמרפסות, הם אזורים ללא עישון. כן, זה כולל גם סיגריות אלקטרוניות.

מפרגנים?
צוות הספינה, החל מהקפטן ועד אחרון אנשי משק הבית, עובדים קשה כדי להנעים את זמנכם. התייחסו אליהם בכבוד. אנחנו מציעים לתת להם טיפ בגובה 5-6 יורו לאורח ליום. בספינה תוכלו למצוא תיבת טיפים ייעודית מיוחד בשביל זה.

ועוד משהו שחשוב לזכור –
בסופו של דבר, הספינה היא שטה בנהר, ולא באוקיינוס. מכאן שהתאים בספינה קטנים יחסית, והאבזור אומנם נוח, שמור היטב ופונקציונאלי, אבל לא מפואר.

אנחנו מאחלים לכם חופשה מדהימה וחוויתית!
במידה ויש לכם שאלות נוספות, אתם מוזמנים לבקר באתר שלנו isstacycling.co.il
או להתקשר למספר הטלפון 03-7777625.

 

טיול אופניים בשילוב שייט נהרות